شناسهٔ خبر: 31552 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مطرح کرد:

فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در کنار و همراه زائران حرم رضوی

پایانه هم‌زمان با ایام سوگواری رحلت جان‌گداز پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) و باهدف تأمین و ارائه خدمات سفر به زائرین حرم رضوی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های کشور در حال آماده‌باش بودند. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر این سازمان بابیان این خبر اظهار داشت: با توجه به حضور زائران حرم رضوی و افزایش تعداد سفر به مشهد مقدس، طرح تأمین و ارائه خدمات سفر به زائران از هشتم آذرماه شروع‌شده و تا ۱۳ آذرماه جاری ادامه یافت. 

وی به اقدامات انجام‌شده توسط ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تمامی استان‌ها در راستای نقل‌وانتقال هم‌وطنان از اقصی نقاط کشور به استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: نظارت بر عملکرد مدیران فنی توسط کارشناسان اداره ایمنی، ترافیک و حمل‌ونقل مسافر با همکاری پلیس‌راه استان‌ها تشدید شده و هدف اصلی جابجایی ایمن زائران مرقد مطهر حضرت ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا است. 

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر با تأکید بر تعامل بسیار مؤثر تشکل‌های صنفی و شرکت‌های مسافری و شوق و اشتیاق فعالان در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کشور جهت همراهی با مردم عزیز کشور و زائران حرم رضوی، گفت: از هشتم تا ۱۲ آذرماه جاری گروه بازرسی متشکل از کارشناسان ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها به همراه نمایندگان پلیس‌راه در پایانه‌های مسافربری و پاسگاه‌های پلیس‌راه حضور داشتند تا بر وضعیت اتوبوس‌های اعزامی به مشهد نظارت داشته باشند و در این میان حضور جدی صاحبان شرکت‌های مسافری و تشکل‌های صنفی جهت فراهم آوردن بهترین شرایط برای هم‌وطنان کاملاً حاکم بود. 

شهرکی ثانوی گفت: به‌منظور بازگشت زائران به مقاصدشان ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها جهت اعزام ناوگان فوق‌العاده نیز با آمادگی کامل نسبت به انجام‌وظیفه خود اقدامات بایسته را به انجام رساندند. ‌

نظر شما